שלום אדם שנמצא במעצר ביית מלא וברשותו רכב מעל 40000 שח זכאי לגמלה? ממה שקראתי מאתר הביטוח לאומי שאדם במעצר ביית פטור ממבחן תעסוקה...? שזה אומר שלא חשוב אם יש לי רכב או לא מעל 40000 שח.? הגשתי בקשה לביטוח לאומי והם שללו לי את הגמלה בטענה זו(רכב מעל 40000) תודה ראובן
ראובן שלום,
מצטער. אין לי מושג ברזולוציה הזאת של ביטוח לאומי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אמיר שלום רב, שאלתך חסרה בפרטים כגון : מה מצב התיק הפלילי שבגינו נעצרת? האם היה יסוד למעצר? האם נגרמו לך הוצאות הגנה? ועוד. הנך מוזמן לצור קשר עימי ולהוסיף בפרטים. בברכה, שי שקד, עו...
המשך תשובה