יש פרובלמה להראות מסמכים רפואיים על מצב נפשי של בחור בשביל שלא יהיה הסתכלות + שכתוב שם שהיום הוא OK יחסית לפעם + כנ"ל בבי"ח פסיכאטרי בשביל לעבור את זה ?
דוד שלום,
אני לא רואה מניעה להציג את המצב הנפשי הטוב, נכון להיום, בפני התביעה, בהנחה שהתביעה יודעת על המצב הנפשי שהיה בעבר. לדעתי, זה יכול לעזור למנוע לשלוח לחוו״ד פסיכיאטרית במקרים רבים. כמובן, שעדיף להתייעץ, לפני כן, בייעוץ פרטני עם סנגור במידה שניתן.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, מדובר במקרה סבוך ורגיש המצריך ממני לשמוע את כלל הפרטים הרלונטיים. ברמת העיקרון שינוי תנאי שחרור זאת פרוצדורה שלוקחת כמה חודשים. תבקש מעוה"ד שלך שתנסה לזרז את ההליך הן באמצעות פניות לבית...
המשך תשובה