נקבע לי מעצר בית של חודש, יש לי טיפול רפואי מסויים שנקבע עוד לפני המעצר. האם אוכל לצאת מהבית לצורך הטיפול?
ירדנה שלום,
נוכח העובדה שמדובר ביציאה לצורך רפואי שאינו בהול, יש לקבל אישר ביהמ״ש ליציאה האמורה בליווי אחד הערבים (לתגובת התביעה תחילה). לא אמורה להיות בעיה בקבלת אישור למבוקש.
בריאות שלמה!
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, באפשרותך לפנות אל ביהמ"ש אשר הורה על שחרורך ולבקש הקלה בתנאים ואפשרות יציאה לעבודה. ככל ואין הגבלות האוסרות עליך שימוש באינטרנט אתה יכול לעבוד באמצעות האינטרנט (בדוק זאת מול הסנגור שלך). ...
המשך תשובה