אבי נעצר במשטרה לאחר שהכה את אמי. יש נגדו צו הרחקה והוא מבקש מעצר בית אצל דוד שלי. הדוד גר קרוב אלינו, בשכונה ליד. האמא מפחדת לאללה אבל לא יכולה לעשות כלום. האם אפשר להתנגד למעצר בית ולבקש מעצר עד תום ההליכים?
יוני, שלום!
אני ממליץ ליצור קשר עם החוקר/ת ולהביא לידיעתם את תחושות האם. בנוסף, מומלץ לשוחח עם התובע. כמו כן במידת הצורך יש להגע לדיון ולבקש לפנות אל השופט. בדרך כלל בית המשפט יטה את האוזן לדברי המתלוננת. בהצלחה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

זהבה שלום רב, אני לא מכיר הוראת חוק המחייבת כי מפקח על עצור בית יהיה בגיר דווקא, אולם בפרקטיקה, בתי המשפט נוהגים לפסול מפקחים שאינם בגירים (או מבוגרים מידיי) והטעם לכך מובן. עם זאת, ידוע כי ישנם מ...
המשך תשובה