שלום, אני כרגע במעצר בית עקב תלונה שקרית שהגישה נגדי אשתי. אני רוצה שהילדים שלנו יבואו לבקר אותי, האם אני יכול לבקש שיבואו לבקר אותי?
שלום רב,
כל עוד ביהמ״ש לא הטיל עליך איסור יצירת קשר עם הילדים, אין מניעה שתפגוש אותם במקום מעצר הבית, לאחר שיובאו לשם ע״י צד ג׳.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שני שלום רב, לקטין נתונות זכויות מיוחדות וחשוב להקפיד לממש את הזכויות הללו בשלב החקירה. חשוב מאד להסדיר ייצוג עם עו"ד בטרם הדיון כך שיספיק לפגוש את הקטין ולהיערך בהתאם. הנך מוזמנת ליצור קש...
המשך תשובה