הבן שלי ישב במעצר במשך 30 יום בבית מעצר באבו כביר מה-17/2 עד 17/3 ומאז הוא שוהה במעצר בית בתנאים מגבילים. האם מגיע דמי ביטוח לאומי? תודה.
תקווה שלום,
לשוהה במעצר בית יש זכאות לקצבת הבטחת הכנסה (כ-1,400₪ לחודש) מביטוח לאומי.
יש לפנות אליהם עם טופס תביעה מתאים (ניתן להוריד מהאינטרנט), בתוספת העתק כתב האישום, הבקשה למעצר עד תום ההליכים, העתק החלטת השחרור (מאושרת בחותמת מזכירות ביהמ״ש) וזימון לדיון הבא (עם חותמת המזכירות. כדי שביטול לאומי יידע שהמשפט טרם הדתיים(.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

זיו שלום, שחרור ממעצר בתנאים מגבילים משמע כי בית המשפט (או קצין משטרה) מצא לנכון שלא לכלוא את העצור מאחורי סורג ובריח אלא לשחררו תחת תנאים מגבילים כגון - מעצר בית, הרחקה, ערובה, ערבות כספית ועוד. ...
המשך תשובה