שלום. הייתי במעצר במשך חודש וחצי ושוחררתי למעצר בית. בסוף הורשעתי ונגזרו עלי חודשים בעבודות שירות בציבור. האם אפשר לבקש קיזוז עבודות שירות לציבור עם המעצר שישבתי?
בית המשפט שגזר את דינך לקח בחשבון שהיית במעצר. אני בטוח שעו"ד שיצג אותך העלה את הטענה. במידה ובית המשפט לא התייחס לעובדה כי היית עצור, ניתן לערערעל פס"ד. על כך תתיעץ עם עורך דינך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

רפי שלום רב, בדרך כלל ההקלה הצפויה היא בענייני תעסוקה. עליך להציג בפני שירות המבחן מקום תעסוקה \לימודים וכד`. בלי קשר ניתן לבקש להקל בתנאים כך שיוותר מעצר בית "ליילי" בלבד. עלי לשמוע את מלוא הפר...
המשך תשובה