אני ב12 לפברואר הייתי עצור בכלא והשתחררתי למעצר בית ב6 למרץ ואין אפשרות לעבוד..האם מגיע לי כסף מביטוח לאומי או לא?
אשרף שלום,
מגיעה לך הבטחת הכנסה (כ-1,400₪) מהביטוח הלאומי.
אתה יכול להוריד מהאתר שלהם טופס תביעה להבטחת הכנסה, לתת למישהו ייפוי כוח שיגיש את התביעה בסניף של הביטוח הלאומי ולצרף העתק מאושר ע״י מזכירות ביהמ״ש (תן לבן המשפחה/לחבר ייפוי כוח לקבל גם העתק מאושר של המסמכים אלה ממזכירות ביהמ״ש) של כתב האישום נגדך, הבקשה למעצר עד תום ההליכים והחלטת השחרור.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אורי שלום רב, אשיב לשאלותיך לפי סדרן: המשטרה אינה רשאית למנוע ממך להיוועץ בעו"ד אם וכאשר נחקרת תחת אזהרה. באשר לפלאפון - באפשרותך לפנות לתחנת המשטרה ולדרוש החזרת הפלאפון. ככל והמשטרה תתנגד ניתן לה...
המשך תשובה