היי שלום בוקר טוב. חברה שלי שלומדת איתי בתיכון נמצאת במעצר בית. רציתי לשאול בשבילה אם אנחנו באים לבקר אותה כמה חברים, אם היא יכולה לשבת איתנו על ספסל בכניסה לבניין שלה או שזה אסור?
נוריאל שלום,
בהנחה שמדובר בדירה פרטית והשופט לא קבע אחרת, השהיה שלה מותרת בדירה בלבד. אם מדובר בבית פרטי והשופט לא קבע אחרת, מותר לה לשהות גם בחצר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, תסקיר מעצר יש לערוך בדחיפות ותוך פרק זמן סביר ולא כל שכן כאשר מדובר בעצור מאחורי סורג ובריח (ובהתחשב בנסיבותיו האישיות). כל מקרה נבחן לגופו אך ככל והגשת התסקיר מתעכבת מעבר למידה הסבירה, יש...
המשך תשובה