בן אחותי הסתבך בתגרה אלימה עם עוד שני אנשים, הוא בן 23 וסובל מבעיה נפשית שהוכרה על ידי פסיכיאטר. הוא עצור כבר במשך 24 שעות האם יגישו נגדו כתב אישופ? איך אפשר לשחרר אותו ממעצר?
אביבו שלום,
קשה להעריך אם הוא ישתחרר או לא. הדבר
תלוי בעיקר בחומרת העבירה ובטיב החלופה הקיימת. בגדול, ניתן לומר שבמידה שהעבירה אינה מהקשות-ביהמ״ש מוכן לשקול לשחרר לחלופה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יפית שלום, שירות המבחן, שירותי הרווחה, המוסד לביטוח לאומי - הם הגופים שיכולים לסייע לעצור בית ובני משפחתו. בכל הנוגע לשיקום העצור עצמו - ניתן להסתייע בסנגור המייצג שיפנה את לקוחו למרכז הטיפולי ב...
המשך תשובה