שלום האם למשטרה או לשב"ס יש זכות למנוע מחולה אסתמה את המשאף שלו בזמן מעצר, או שזאת התנהלות המהווה עילה לתביעה? מדובר במעצר של בן דודי של 5 שעות, שבמהלכו אזרו עליו להשתמש במשאף. תודה.
חנן שלום,
רופא/חובש שב״ס אמור לבדוק כל עצור, בשעות הראשונות שלאחר כניסתו למעצר, ולראות מהם הצרכים הבריאותיים שלו. עפ״י נהלי שב״ס, אסור להתיר לעצור להכניס עמו למעצר תרופות אישיות (מחשש שיכילו סמים או יגרמו לו לנזקים).
5 שעות נראות לי כמו פרק זמן גבולי. כל עוד בן משפחתך לא נקלע להתקף נשימה קשה ולא היה צריך להיות מובהל לביה״ח בשל כך-לא נראה לי כי קיימת עילת תביעה כנגד שב״ס.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

דנה שלום רב, ככלל, על המשטרה להביא עצור בפני שופט מעצרים בתוך תקופה שלא תעלה על 24 שעות מרגע המעצר. עם זאת, ישנם חריגים המאפשרים למשטרה להאריך את פרק הזמן כגון : אישור קצין להאריך את המעצר ב - ...
המשך תשובה