שלום רב השאילה היא בן אדם שנכנס ל6 חודשי מאסר לפי שידוע לי שישר יורד 14 יום מהבית סוהר האם זה נכון? תודה רב
מוחמד שלום,
כל אסיר שנשפט לתקופה העולה על 30 יום-זכאי לשחרור מנהלי (כל עוד תקן הצפיפות בבתי הסוהר עולה על התקן שנקבע), למעט אסיר שעלה לוועדת שליש (או לנציבות שב"ס, אם נשפט לתקופה של 3 חודשים ויום עד 6 חודשים) וסורבה בקשתו לשליש.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בוריס שלום רב, שוחחנו טלפונית וקיבלת מענה לשאלתך. מוזמן ליצור קשר בכל עניין נוסף. בברכה, שי שקד, עו"ד...
המשך תשובה