החזר כספי ערבות היה לי חובות עקב זה שנכנסתי לבית סוהר ולא חד שיצאתי הגעתי להסדר עם בית משפט 3 אחוז על הכל שזה 1000 שקל לחודש היה מגיע לי החזר ערבות ועוקל הכל לטובת החוב לא מבינה למה עם הגעתי להסדר למה לקחו הכל ומה עלי לעשות
עדן שלום,
זהו פורום מעצרים. שאלת שאלה בנושא הוצל״פ.
נא הפני שאלתך לפורום הוצל״פ.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, תלוי בהסדר הטיעון בין הצדדים. יש להפנות השאלה לסנגור שערך את הסדר הטיעון מול המדינה. בברכה, שי שקד, עו"ד...
המשך תשובה