עברתי על צו הרחקה ועכשיו אני אצל קצינת מבחן השאלה היא אני מאוד דואגת ומתקשרת הרבה אז העובדה שאני מתקשרת הרבה יכולה להראות על אובסיסיביות ולהוביל לתסקיר שלילי?
נעמי שלום,
במידה שקצינת המבחן מודעת להפרת צווי ההרחקה מצידך, הרי שהדבר, אכן, מצביע על אובססיביות. עם זאת, השאלה היא. אם את משתפת פעולה בהליך הטיפולי שהוצע לך ובאיזה שלב שלו את נמצאת.
במידה שקצינת המבחן שלך תסבור, בסופו של יום, שהיא אינה יכולה לעזור לך מכיוון שאת עדיין לא בשלה לטיפול, היא לא תוכל לתת בתסקיר המלצה טיפולית (כגון: אי הרשעה) ואת צפויה להרשעה ולעונשים נלווים (תלוי בחומרת העבירות, בכמותן, בנסיבותיהן ובעברך הפלילי).
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

איתן שלום רב, אני מניח שבעקבות המקרה נפתח לחובתך תיק פלילי. במצב זה המשטרה שוללת את תעודת המאבטח\נשק ארגוני וכל זה ללא קשר לתנאים המגבילים ולאפשרות לפנות לביהמ"ש בבקשה מתאימה. עלי לקבל עוד פרטים ב...
המשך תשובה