היי, קיבלתי מעצר בית למשך חודשיים ואני לבד פה בארץ, אני בכלל תושב חוץ ובאתי לפה לביקור, מה אני אמור לעשות? האם ניתן לערער על כך? תודה
סמואל שלום,
מקום התושבות שלך אינו רלבנטי לשאלת מעצר הבית.
בנוגע לאפשרות הגשת ערעור וסיכויי, מומלץ שתפנה לייעוץ. במידה שתרצה, אשמח לסייע.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

סהר שלום רב, מטרתו של פורום זה הוא ליתן ייעוץ משפטי ראשוני לאזרחים עצורים ובני משפחתם. על מנת ליתן תשובה לשאלתך, עלי לשמוע את כלל הפרטים וכן לפעול מול מקומות המספקים שירות חלופות מעצר בתשלום. הנך ...
המשך תשובה