האם ניתן לבקש יציאה של מישהו שנמצא במעצר בית (נמצא כשבועיים) לעשות חלק מהחגים או את ערבי החג במקום אחר?
שרון שלום,
התשובה היא חיובית.
כל עוד מדובר בימים בודדים ובאותם ערבים ורק הכתובת שונה (אך לא באזור ממנו הורחק הנאשם)-לא אמורה להיות בעיה.
יש להעביר בקשה מתאימה לתגובת התביעה, באמצעות הסנגור.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ירמי שלום, ברוב המקרים אם לא בכולם, לא מיידעים את האזרח והוא מקבל את צו המעצר בהפתעה גמורה עם כניסתו לישראל. על המשטרה \בית המשפט אין חובה ליידע את האזרח. מצאתי לנכון להוסיף כי במקרה שבו אזרח הש...
המשך תשובה