חבר שלי היה שלושה שבועות במעצר ונמצא כרגע במעצר בית עם אזיק כחודש, שירותי המבחן קיבלו ארכה עד סוף נובמבר להגיש תסקיר. האם ניתן לבקש יציאה לעבודה לאור העיכוב?
שלום רב,
צר לי, אבל אני לא רואה סיכוי לבקשה כזאת.
מראש, ביהמ"ש הורה על הכנת תסקיר מעצר לצורך בחינת מתן הקלה במעצר הבית המלא והחבר נמצא בו חודש. בהתאם לפסיקת ביהמ"ש העליון, יש להמתין 3 חודשים עד להגשת בקשה ליציאה לעבודה, דבר שמסתדר עם הלו"ז של התסקיר שהוזמן (לסוף נובמבר).
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יואב שלום רב, בעיקרון , בסמכות המשטרה להחזיק בתפוס (במכשיר הפלאפון) עד לתקופה של 180 יום ממועד התפיסה. ככל ולא יוגש כתב אישום או ניתן צו להארכת משך התקופה, על המשטרה להחזיר את התפוס לבעליו. בתו...
המשך תשובה