נפגעתי מטייזר בזמן שאני אזוק במעצר כ-11 שעות פניתי למח"ש ואורטופד ומח"ש סגרו את התיק עם הערות. מה אפשר לעשות?
חיים שלום,
צר לי לקרוא את הדברים ועל הפגיעה שעברת.
יש לבחון את חומר הראיות ולשקול בחיוב הגשת ערר על ההחלטה.
במידה שתרצה, אשמח לסייע.
בלי קשר, בהתאם לחומר הראיות, ניתן לשקול בחיוב הגשת תביעת פיצויים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

דוד שלום רב, השבתי לשאלה דומה מאד בפורום זה בעבר. מוזמן לקרוא ולקבל את המידע הדרוש לך ככל ורלוונטי לאור חלוף הזמן. בהצלחה. שי שקד, עו"ד...
המשך תשובה