אני תלמיד קטין בפנימיה ויום אחד החליט מנהל הפנימיה לשבור לי את הארון בלי התראה או חשד סביר שם הוא מצא כמה דברים שגנבתי מהישיבה.. רציתי לדעת אם זה קביל? תודה!
עדן שלום, החיפוש אינו חוקי ובוצע תוך פגיעה בפרטיות שלך. מטעם זה, הראיות אינן קבילות בהליך פלילי. עם זאת, בהליך משמעתי נגדך הן עשויות להיות קבילות. בכל מקרה, אם תישאל בנושא זה, מומלץ שלא תתייחס ותטען לפגיעה בפרטיות שלך, בניגוד לחוק.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

רן שלום, באפשרותך להגיש תלונה כנגד השוטרים המעורבים ובפרט כנגד הקצין אל היחידה לתלונות הציבור על המשטרה וכן אל מפקד התחנה הרלוונטית. בדרך כלל אני מייעץ להמתין להחלטות בתלונות ורק לאחר מכן לשקול תב...
המשך תשובה