אם אחי נעצר הבוקר וכתב עיתון מקומי רוצה לפרסם את העניין הזה מחר בבוקר. האם מותר לא? אגיד רק שאנחנו ל מסכימים והוא מתעקש לפרסם. אשמח לדעת אם מותר לו? וכמה זמן אסור לו לפרסם?
יוגב שלום,
בהתאם לחוק, כל עוד ביהמ״ש לא אסר פרסום שמו של עצור, מותר לפרסם את שמו החל מ-48 שעות לאחר חקירתו (לא כולל שבתות וחגים).
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, תלוי בהסדר הטיעון בין הצדדים. יש להפנות השאלה לסנגור שערך את הסדר הטיעון מול המדינה. בברכה, שי שקד, עו"ד...
המשך תשובה