גנבתי כסף מהורי והם לא ידעו והגישו תלונה במשטרה התוודתי בפינהם אחרי שהגישו תלונה והם סלחו לי ולא מעונינים להמשיך את התלונה ( אני מעל 18) מה אפשר לעשות כדי שלא אפגע זה אכן היתה טעות שלי אבל הורים שלי הבינו וסלחו לי איך אפשר לסגור את התלונה

דוד שלום רב,
מקרה זה אינו מן המקרים בהם עוסק פורום זה.
בברכה,
שי שקד, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלומי שלום רב, בית המשפט מוסמך לפסוק פיצויי בגין מעצר שווא למי שהיה עצור ולא הוגש נגדו כתב אישום, כאשר "לא היה יסוד למעצר" או כאשר קיימות "נסיבות אחרות המצדיקות פיצוי אדם.." (ראה סעיף 38 לחוק המעצר...
המשך תשובה