שלום, אמרתי משטרה מנאייק כי בא לי להגיד, לא דיברתי עם השוטר שהיה שם. הוא עצר אותי על העלבת עובד ציבור ושמו אותי בכלא שלהם בתחנה, אפשר לתבוע אותם? יש לי הוכחה בווידאו מהפה של השוטר שלא התכוונתי אליהם, אפשר לתבוע אותם? תודה

יוסף שלום,
שוחחנו בטלפון וקיבלת מענה לפנייתך.
בברכה,
שי שקד, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

רונן שלום רב, לצורך תפיסת פלאפון וביצוע חיפוש, המשטרה מחויבת לקבל צו חיפוש חתום ע"י שופט. ככל וטרם קיבלת את הפלאפון בחזרה באפשרותך לפנות אל התחנה בבקשה להחזרת תפוס ובמידה והם יסרבו ניתן להגיש את ה...
המשך תשובה