אסיר שבנוסף למאסר קיבל גם קנס של מעל 300 אלף ש"ח. שכמובן לא היה ולא יהיה ביכולתו לשלם לעולם. לאחר 7 (מתוך 18) שנים, הרשות לאכיפת קנסות קבעה שהם מחרימים את כל הקנטינה במלואה. מה עושים?

דניאל שלום,
השאלה חורגת מעניינו של פורום זה.
בברכה,
שי שקד, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

לירז שלום רב, בנסיבות המתוארות בשאלתך, עליך לקבל ייעוץ משפטי פרטני מעו"ד פלילי שעליו לשמוע את כל הנסיבות ולהכין אותך לחקירה וגם לאפשרות שהמשטרה תבקש לעצור אותך. בברכה, שי שקד, עו"ד ...
המשך תשובה