שלום, אדם נעצר ונשלח להארכת מעצר ולהסתכלות בהוראת שופט ליום, אך התיק נסגר עוד באותו היום! כתוצאה מכך האדם נכלא באברבנל למשך זמן רב ונגרם לו נזק נפשי חמור. האם ניתן לתבוע את מזכירות ביהמש על רשלנות? ואחראית לגרימת נזק? תודה

שלום רב,
פורום זה נועד ליתן מענה משפטי בנושא מעצרים בפן הפלילי בלבד. שאלתך עוסקת בעניין אזרחי אחר ועל כן באפשרותך להפנות שאלתך בפורום הנכון.
בברכה,
שי שקד, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, עליך להגיש בקשה לביהמ"ש אשר הורה על השחרור ולנמק ולהסביר את הסיבה שבגינה מוגשת הבקשה להחלפת כתובת מעצר הבית. כמובן שברקע יש להסדיר את כל העניינים הטכניים הכרוכים בהתקנת האיזוק האלקטרוני ו...
המשך תשובה