שלום, בעלי כרגע עצור עד תום ההליכים ואני נמצאת במעצר בית מלא עם חלונות קצרים שלוש פעמים בשבוע. שנינו על אותו התיק (לא אחד נגד השני כמובן). רציתי לדעת האם יש דרך כלשהי לבקר אותו בכלא ומה צריך לעשות בכדי לאפשר דבר כזה? אודה לעזרתכם

נטע שלום,
ניתן להגיש בקשה לביהמ"ש ולבקש "חלון התאווררות" לצורך ביקור בעלך בכלא תחת ליווי מפקחים.
ייתכן ודווקא שב"ס לא יאשר לך לבקר עצור בשל קיומו של התיק הפתוח כנגדך.
בכל מקרה עלי לקבל פרטים נוספים בכדי להשיב בהרחבה.
בברכה,
שי שקד, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

רוית שלום רב, ברור שעל בתי המשפט להתחשב במצבכם המתואר ואולם, בתי המשפט שוקלים שיקולים נוספים כגון חומרת העבירה, מסוכנות הנאשם לציבור ועוד. באפשרותכם להגיש לביהמ"ש בקשה להקלה בתנאי השחרור ולפרט בה ...
המשך תשובה