היי,אני נמצא במעצר בית מלא שנה חודשיים , שלושה חודשים אחרונים ללא איזוק אלקטרוני.בחודש פברואר השנה היה אמור להיות טיעונים לעונש,לפי המלצת קצינת המבחן העריכו לי את המעצר ל 4-5 חודשים שבזמן הזה יעבור קורס קבוצתי על אלימות. עד היום אין תאריכים לתחילת קבוצות האלה, שכנראה היא רוצה להמליץ שוב על הערכת מעצר. מה הם אופציה אפשרויות בשביל לסיים את התהליך ולא למשוך אותו? תודה

בוריס שלום רב,
שוחחנו טלפונית וקיבלת מענה לפנייתך.
בברכה,
שי שקד, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יוסי שלום, בדרך כלל ערבות כספית תוחזר בסוף ההליך המשפטי ואולם בנסיבות חריגות, ניתן להגיש בקשה לביהמ"ש המפרטת את הבעיות הכלכליות והצורך בכסף ואולי יתחשבו בך והכסף יוחזר קודם לכן. בברכה, שי שקד, ע...
המשך תשובה