אני נימצא במעצר בית כבר שישה חודשים ולא מצוא מקום עבודה איך אני עושה שיתנו לי לפחות כמה שעות להיות בחוץ
יהודה שלום,
עליך לשוחח עם הסנגור שלך שיגיש עבורך בקשה ל"התאוורות", בת כ-3-2 שעות ביום (או 3 פעמים בשבוע), בליווי אחד הערבים המפקחים.
בהצלחה!
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, עלי לקבל עוד נתונים על המקרה בכדי להשיב לשאלה זו. אילו עבירות מדובר, כמה זמן הוא כבר שוהה במעצר ואם ניתן לשחרר אותו לחלופת מעצר ועוד. הנך מוזמנת ליצור קשר ישיר עימי ולהשלים פרטים ולקבל יי...
המשך תשובה