עובד שביצע עיסקה בקופה רושמת העביר את כרטיס מספר פעמים וניתקל בסירוב עיסקה. ההוראה במקום העבודה היא לא לבצע עיסקות ידניות ואו טלפוניות. בכל זאת הקיש העובד קוד שקיבל מהלקוח ואילץ את המערכת להדפיס שובר ידני שאינו מאושר. הגיעה תביעה לתשלום מחברת האשראי היות ומדובר בכרטיס נטען שלא היה טעון בכסף כמובן בידיעת הלקוח וכרטיסים מסוג זה לא ניתן לאתר את בעל הכרטיס. על כן יש לשלם את החוב. האם ניתן לחייב את העובד בשל הפרת ההוראה?
לא ניתן להשיב במסגרת הפורום יש לבחון את ההסכם עם העובד , הוראות המעביד וכו'
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אריק שלו ושות`, עורכי דין
053-7429015
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
כמובן שיש לבחון את הנושא לעומק על מנת ליתן תשובה. על פניו בהחלט יכול להיות שניתן לתבוע את משרד החינוך בשל הנסיבות. משרדנו עומד לרשותך. ...
המשך תשובה