אנחנו מחכים לקבלת תאריך דיון בבית המשפט בנוגע לפינוי שוכר שאינו משלם מספר חודשים, נמסר לנו ע"י עוה"ד המטפל בתיק כי נאלץ להמתין את חודשי הקיץ עקב הפגרה ואח"כ את ספטמבר עקב החגים, האם זה נכון ? כיצד ניתן לזרז את ההליך בבית המשפט, הרי לפי החוק החדש ההליך אמור להתבצע תוך כחודשיים לכל היותר ?
ליאור שלום,
בתשובה לשאלותייך:
1. אכן בית המשפט מצוי בפגרה בין התאריכים 15.7-31.8 ואינו מקיים דיונים (בדרך כלל).
2. מועד קביעת הדיון עפ"י החוק הינו בדרך כלל בתוך 60 ימים, בהתחשב בימי הפגרה.
מניסיוני תביעה המוגשת לפני הפגרה תקבע לתחילת חודש ספטמבר (כך היה במספר תיקים אותם הגשתי בימים האחרונים).
בהצלחה,
משה גולדצויג, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
את לא נחשבת דיירת מוגנת, אבל יש לבחון את המצב המשפטי של הנכס, האם קיבלת זכויות ולכן הורים שלך הגישו בקשה בשם הבת הנכה את הבקשה להיתר? האם השקעת כספים בבניית היחידהה וכו`. במקרה זה יש צורך בייעוץ פרטנ...
המשך תשובה