שלום רב שמי ערן ואני משכיר את הדירה עם חוזה לשנה .נתתי אופציה לשנה נוספת וזה רשום בחוזה שכירות אבל אני צריך להודיע על חידוש חודשיים ליפני . האם אני יכול לפנות אותם אחרי שנה או שאני מחויב להשכיר לשנה נוספת?
ערן שלום,
לא ברורה השאלה.
ככל והאופציה לא נתונה בידי השוכר אזי אתה יכול לפנות את הדייר לאחר השנה הראשונה.
בברכה,
משה גולדצויג, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
1. אתה צריך להודיע בכתב על הרצון להפעיל את הסעיף שמאפשר לך עזיבה בתוך 60 ימים מיום ההודעה. 2.לשתף פעולה ולאפשר למשכיר להראות את המושכר. 3. להמשיך לשלם את דמי השכירות והחשבונות השוטפים עד מועד העזיבה...
המשך תשובה