תבעתי את אחי שמתגורר במשך שנים רבות ללא רשות ואינו משלם שכירות, בנכס שירשנו. תבעתי אותו ותביעתי הוכחה. הסעד שהתבקש הוא פינוי וסילוק יד. ואילו השופטת החליטה לתת סעד שלא נתבע והינו לרעת התובעת- פירוק שיתוף ומכירתו בשוק החופשי מה ניתן לעשות?
.jpg)
על מנת לענות לך עניינית, יש לראות את כתב התביעה וכן את הפרוטוקולים של הדיונים.
אך, ישנם מקרים בהם אין הסכמות בין בעלי הנכס וסילוק יד הוא לא הפתרון הנכון לסיום הסכסוך כיוון שהמחלוקת יכולה לחזור שנית לבית המשפט, לכן ככל הנראה ניתנה החלטה לפירוק שיתוף.
מוזמנת לפנות אליי לייעוץ פרטני
עו"ד אלדד אמת
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
מאחר ויתר היחידות גם שייכות לבעל הדירה יש לו אחריות כלפיכם ואף אחריות לדאוג שיתר השוכרים פועלים בהתאם להסכם השכירות כפי שגם אתם התחייבתם לא להרעיש או להשמיע מוזיק ה שתפריע לשכנים. ממליץ לבצע פניה בכ...
המשך תשובה