משה שלום.אבא שלי היה דייר עמידר כבר קרוב 35 שנה ,בעקבות פטירתו רצית לדעת מה יקרה עכשיו לדירה ,ומה ההליך של לקיחת הדירה וכמובן כל החשבונות על שמו כגון ארנונה מים חשמל מה קורה איתם ?האם יש ליורשים זכויות או שהדירה חוזרת אוטומטית לעמידר תוכל להסביר מה הנוהל תודה רבה .
דורי שלום,
ניתן לפעול לשם קבלת המשך החזקה בדירה בתור דייר ממשיך.
בהתאם לחוק זכויות הדייר בדיור ציבורי, ניתן לפעול לשם המשך החזקת הילדים בנכס.
למידע נוסף הנך מוזמן לפנות אליי באופן אישי.
בברכה,
משה גולדצויג, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
על מנת לפנות שוכר שמפר את הסכם השכירות ולא משלם דמי שכירות, יש צורך להגיש תביעה לפינוי מושכר בהליך מזורז, מוזמן לפנות אלי ואסייע...
המשך תשובה