בחודש ספטמבר נערך איתו חוזה לשנה. כבר בסוכות הוא בנה בחוץ סוכה ( דבר שהיה מקובל עלי) מסתבר שהוא בנה בחוץ סוכה ענקית , וכל ערב הוא הזמין הרבה אנשים ששתו משקאות חריפים השתוללו והוציאו משלוותם את השכנים . הם הזמינו משטרה .(עד היום הוא לא הרס את הסוכה) כיום בכל ערב הוא עושה על האש מתחת לחלונות של השכנים והם מתלוננים שהחיים נהפכו לסיוט . ביינתיים את דמי השכירות הוא משלם. האם יש לי סיבה כדי לפנות אותו? מה האפשרויות המשפטיות שעומדים לרשותי
שלום רב,
ככל ומדובר בהפרה יסודית של ההסכם ניתן להגיש תביעה לפינוי מושכר.
בברכה,
משה גולדצויג, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
1. ניתן להגיש תביעה לפינוי מושכר בהליך מזורז, משך ההליך כ- חודשיים /שלושה עד קבלת פסק דין (הכל תלוי בעומס בבתי המשפט) ואף יכול להיות שהזמנים יתקצרו במידה והנתבע לא מגיש כתב הגנה. 2. ניתן לפעול לגבות ...
המשך תשובה