בחודש ספטמבר נערך איתו חוזה לשנה. כבר בסוכות הוא בנה בחוץ סוכה ( דבר שהיה מקובל עלי) מסתבר שהוא בנה בחוץ סוכה ענקית , וכל ערב הוא הזמין הרבה אנשים ששתו משקאות חריפים השתוללו והוציאו משלוותם את השכנים . הם הזמינו משטרה .(עד היום הוא לא הרס את הסוכה) כיום בכל ערב הוא עושה על האש מתחת לחלונות של השכנים והם מתלוננים שהחיים נהפכו לסיוט . ביינתיים את דמי השכירות הוא משלם. האם יש לי סיבה כדי לפנות אותו? מה האפשרויות המשפטיות שעומדים לרשותי
שלום רב,
ככל ומדובר בהפרה יסודית של ההסכם ניתן להגיש תביעה לפינוי מושכר.
בברכה,
משה גולדצויג, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
יש צורך לעיין בהסכם הגירושין על מנת לענות לך עניינית. אבל ככל והתנאים הבשילו והוא זכאי למחצית מהדירה, ניתן להגיש תביעה לפירוק שיתוף ובסופו של יום גם להוציא אותך מהבית...
המשך תשובה