אני משכיר דירה באזור המרכז והדייר שלי לא משלם לי כבר חודשיים רצופים שכר דירה. רציתי לדעת כמה זמן אני צריך לחכות עד שאני יכול לתבוע אותו בתביעה משפטית? האם אני צריך לתת לו "תקופת חסד" או "הזדמנות" לפני תביעה? העניין הוא שהוא גם לא עונה לי לטלפונים ופעמיים כשהגעתי לדירה הוא לא היה בבית. מה עושים?
מיכאל שלום,
אין צורך להמתין זמן כה ארוך ורצוי להגיש תביעה לפינוי מושכר כנגד השוכר שלך בהקדם האפשרי.
הנך מוזמן לפנות אליי באופן אישי ואטפל בתביעה שלך בהקדם.
בברכה,
משה גולדצויג, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
ממליץ מאוד במידה והוא לא מוצא את השטר, להחתים אותו על מסמך בו חשוב לציין את סיום ההתקשרות ושאין לו טענות כלפיך ושהוא מתחייב שלא לעשות כל שימוש בבטוחה ובמידה והוא מאתר אותה הוא מתחייב להשיב לך באופן מ...
המשך תשובה