שלום.. אני אב לילדה מאוד בעייתית אשתי קיבלה פעמיים התקף בגללה עושה נזקים זורקתלנו דברים מהבית ברצוני לדעת אם ישנה אפשרות להוציא אותה מביתי הפרטי שלי שנקנה מכספי האישי שאותו הרווחתי ביושר במשך 37 שנות עבודה.. באמת אני אשמח לקבל תשובה תודה רבה אני מתחנן תעזרו לי
שלום רב,
הנך נדרש להגיש תביעה לפינוי כנגד הבת. רצוי לבצע זאת בהקדם.
בברכה,
משה גולדצויג, עו״ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
1. ככל והדירה אינה ראויה למגורים, ניתן לפנות למשכיר לתיקון הליקויים וככל ולא יעשה כן אפשרי לשלוח לו הודעת ביטול החוזה ( צריך להבין שהמשכיר מחזיק בבטוחות ולא ימהר להחזיר לך אותם במצב בו תבטלי את החוזה)...
המשך תשובה