אני גרה בדירה 9.5 שנים. בחידוש האחרון ב-1.12 הודענו לבעל הדירה שרוצים לעזוב באוגוסט. אמר לנו שאי אפשר לחתום על 9 חודשים. תחתמו לשנה וכשתרצו לצאת באוגוסט תביאו דיירים חלופיים. באפריל הודענו לו שעוזבים בוודאות ומייד הבאנו לו 4 דיירים שרצו את הדירה. אפילו 1 בא כבר עם הצ'קים לחתום. בעל הדירה סירב לכל אלה ואמר לנו שהם לא נראים לו לעין. מה עושים?
.jpg)
בעל הדירה יכול לסרבים רק מנימוקים ענייניים, על מנת לעמוד על זכויותיכם, ניתן לשלוח לבעל הדירה מכתב התראה, מוזמנת לפנות אלי לייעוץ פרטני
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
ממליץ מאוד במידה והוא לא מוצא את השטר, להחתים אותו על מסמך בו חשוב לציין את סיום ההתקשרות ושאין לו טענות כלפיך ושהוא מתחייב שלא לעשות כל שימוש בבטוחה ובמידה והוא מאתר אותה הוא מתחייב להשיב לך באופן מ...
המשך תשובה