שלום רב, אני משכיר משרד והשוכר תקף אותי בגלל חילוקי דעות ברחתי מהמשרד והגשתי תלונה במשטרה, מיד הוצאתי את כל הציוד שלי משום שאני חושש לפגיעה נוספת בי, האם זו עילה מספקת של ביטול החוזה? האם מותר לי לבטל את כל הצ'קים ולחכות לתביעה על ידו בגין ביטול הצ'קים? או אולי אני אמור לתבוע אותו על מספר רב של דברים ובנוסף תקיפה? תודה רבה.
מנוסח הודעתך אני מבין שאתה שוכר משרד (לא משכיר) והמשכיר (לא השוכר) הוא זה שתקף אותך.
שאלתך אינה שייכת לפורום העוסק בעילות ודרכי פעולה לפינוי שוכר.
בכל מקרה, יש לפעול ע"פ הוראות הסכם השכירות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
1) במידה והשוכר לא מפר את הסכם השכירות ( ומדובר בינתיים רק בדיבורם) אין לכם יותר מידי מה לעשות עד ליום בו מסתיים הסכם השכירות. 2) אני לא ממליץ לכם לא לקחת את החוק לידיים ולנתק אותו. 3) ממליץ מאוד לפ...
המשך תשובה