אני איש מאד מאד מבוגר אני גר בדירה קטנה מיזה 55 שנה הדירה שייכת לשני בני הם קיבלו אותה בירושה מאבא שלי שניפטר במשך 55 שנה אני משלם את החשמל מיסי עיריה ודואג לבית ,ילד אחד רוצה להוציא אותי מהדירה השני לא האם הוא יכול או האם הוא יכול לידרוש מימני שכר דירה אחרי 55 שנה
מאחר ויש הסכמה של אחד מבעלי הזכויות על הישארותך ומדובר בעניין משפחתי אין תשובה חד משמעית. הדרישות של הבן והטענות שלך צריכות להתברר לעומק.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
את לא נחשבת דיירת מוגנת, אבל יש לבחון את המצב המשפטי של הנכס, האם קיבלת זכויות ולכן הורים שלך הגישו בקשה בשם הבת הנכה את הבקשה להיתר? האם השקעת כספים בבניית היחידהה וכו`. במקרה זה יש צורך בייעוץ פרטנ...
המשך תשובה