השוכר מסרב להתפנות מיחידת הדיור לאחר שהודעתי לו שעליו לפנות תוך 30 יום (בהתאם לסעיף בהסכם השכירות), כמו כן יש סעיף בהסכם שקובע שאם השוכר לא פינה את המושכר אז המשכיר יהיה רשאי להיכנס למושכר ולתפוס בו חזקה, שאלתי היא האם ניתן לבצע סעיף זה ואם לא מה הדרך המהירה לפנות את השוכר?
.jpg)
לא ניתן להיכנס למושכר ולתפוס חזקה כל עוד השוכר עדיין מתגורר המושכר. יש צורך להגיש תביעה לפינוי מושכר בהליך מזורז
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
ניתן להגיש תביעה לפינוי מושכר בהליך מזורז, קיים הליך ייעודי למקרה כמו שלך. יש צורך לנהל את ההליך בהתאם לתקנות, בתבונה ובצורה מקצועית על מנת לקצר זמנים ולא להיתקל בעתיד בבעיות לביצוע פסק הדין ככל והש...
המשך תשובה