השוכר מסרב להתפנות מיחידת הדיור לאחר שהודעתי לו שעליו לפנות תוך 30 יום (בהתאם לסעיף בהסכם השכירות), כמו כן יש סעיף בהסכם שקובע שאם השוכר לא פינה את המושכר אז המשכיר יהיה רשאי להיכנס למושכר ולתפוס בו חזקה, שאלתי היא האם ניתן לבצע סעיף זה ואם לא מה הדרך המהירה לפנות את השוכר?
.jpg)
לא ניתן להיכנס למושכר ולתפוס חזקה כל עוד השוכר עדיין מתגורר המושכר. יש צורך להגיש תביעה לפינוי מושכר בהליך מזורז
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
1. אתה צריך להודיע בכתב על הרצון להפעיל את הסעיף שמאפשר לך עזיבה בתוך 60 ימים מיום ההודעה. 2.לשתף פעולה ולאפשר למשכיר להראות את המושכר. 3. להמשיך לשלם את דמי השכירות והחשבונות השוטפים עד מועד העזיבה...
המשך תשובה