האם לאחר שנתקבל פסק דין לפינוי דיירת מדירה שכורה אני יכול לפעול לפתיחת בקשה בהוצאה לפועל לאחר 15 יום מפסק דין ללא צורך בעו״ד וכל התהליך עצמו נעשה בהוצאה לפועל אשמח לקבל ייעוץ בנושאנ
שלום רב,
ניתן לפתוח תיק בהוצאה לפועל. יש לפעול באמצעות קבלן הוצאה לפועל ו/או עורך הדין שייצג בהליך.
בברכה,
משה גולדצויג, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
ניתן להגיש תביעה לפינוי מושכר כאשר השוכר מפרת את את הסכם השכירות. לדוגמה: לא משלם את דמי השכירות במועד, לא המציא בטוחות וכיוצ"ב. מוזמן לפנות אלי דרך המספר שמצויין בעמוד שלי באתר עו"ד אלדד אמת ...
המשך תשובה