אם השוכרת לא תפנה עצמאית עד לתאריך הפינוי הכתוב בתצהיר שה.לפועל קבעו...האם אהייה חייבת להעזר בקבלן ה.לפועל (במחיר יקר מאד) לביצוע הפינוי או שיש דרך אחרת?האם אפשר לזמן רק שוטר?האם אני מחוייבת לפנות את הציוד שלה? אשמח לתשובות
שלום רב,
הפינוי חייב להתבצע באמצעות קבלן הוצאה לפועל.
לא ניתן לזמן רק שוטר.
מחויבת לפנות את הציוד ולאחסן - בהתאם להוראות הדין.
בברכה,
משה גולדצויג, ע"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
תביעה לפינוי מושכר שנמצא בבאר שבע יוגש לבית משפט השלום במחוז דרום ולא ניתן להגיש בבית משפט השלום בתל אביב, מוזמנת לפנות אליי בטלפון שמצויין בעמוד שלי באתר יש לי ניסיון רב בנושא עו"ד אלדד אמת...
המשך תשובה