השכרתי דירה הדיירת עזבה חודש לפני הזמו ולא שילמה למרות בקשותי החוזרות ונשנות היא לא משלמת . התחילה היא כל פעם דחתה, אמרה שיש בעיה ותשלם ב1לחודש ובסוף לא שילמה ושוב משכה לתאריך אחר. נמאס מהסחבת אני מעוניינת להגיש תביעה היא שילמה כל חודש מזומן לכן אין לי צק שלה אבל יש לי התכתבויות והקלטות. איך הפרוצדורה להגשת תביעה מתנהלת?
בהנחה שמדובר בחוב על סכום קצוב אפשר לפתוח תיק בהוצאה לפועל בכפוף לשליחת התראה 30 יום מראש בנוסח הקבוע בתקנות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
יש צורך לקבל פרטים ומסמכים נוספים על מנת להתייחס עניינית למקרה. בכל אופן, לפני שנים רבות כאשר היה מחסור בדירות גדולות למשפחות ברוכות ילדים, חיברו 2 דירות קטנות וכאשר הילדים מגיעים לגיל 18 ומס` הצורך ...
המשך תשובה