שלום לעו"ד, בבעלותי דירת חדר אותה אני משכירה לבחור צעיר, אני גרה בשכנות ומכירה את כל השכנים שלו. הם לא מפסיקים להתלונן שהוא מרעיש בכל שעות היום והלילה ואפילו הזמינו לו משטרה פעם אחת. אני רוצה לשמור על יחסים תקינים עם הדיירים ומעוניינת לפנות אותו, איך הדבר יתאפשר לי?
יש לפעול ע"פ הסכם השכירות ולבחון אם מדובר בהפרה של ההסכם, ישנם הסכמים בהם ישנה התייחסות ספציפית למקרים שכאלו.
במידה וקיימת עילה לפינוי יש להגיש תביעה לביהמ"ש
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
ככל והיה תיאום לכניסת שוכר חלופי ולא נשאר לכם חובות להסדיר, בהחלט אתם זכאים לקבל את דמי השכירות באופן יחסי. ככל ובעל הדירה לא מחזיר ניתן להגיש נגדו תביעה (תביעה קטנה לפי הסכומים הנקובים)....
המשך תשובה