מה זה אומר שבנסח טאבו כתוב שאני החוכרת בשלמות. כתוב שם חכירה מהוונת. וכתוב הבעלים. איך אני צריכה לפעול כדי שלי תהיה בעלות? ולגבי חכירה שתיגמר אחרי 49 שנים איך מתבצע החידוש?
.jpg)
חכירה מהוונת= חכירה ששולמו בגינה דמי ההיוון לתקופה המצויינת .
ניתן לבצע בדיקה מול רשות מקרקעי ישראל האם ניתן לבצע הקניית בעלות.
מוזמנת לפנות אלי לייעוץ פרטני
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
ככל וקיימת לך אופציה ליציאה בהסכם השכירות עליך לפעול בהתאם לקבוע בהסכם. כמו כן, בשל המצב המיוחד, בשלב זה אין כל החלטה ממשלתית הנוגעת לנושא. אך נראה כי שוכר עסקי אשר סגר את המושכר בהתאם להוראות צו מ...
המשך תשובה