חוזה שכירות הסתיים ב- 30/4/20 ואנו ממשיכים לגור ללא חוזה. בעל הדירה לא בא להאריך את החוזה ולקחת שיקים. האם אנו חייבים להודיע לבעל הדירה 60 יום לפני העזיבה (כמו שכתוב בהסכם שכירות) או שניתן להודיע בהתראה יותר קצרה?
.jpg)
60 ימים בהתאם להסכם השכירות תקופה בהחלטת סבירה לעזיבת הנכס
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
1. יש לעיין בהסכם על מנת לענות לכם עניינית. 2. עליכם לשלם דמי שכירות על שלושת חודשי ההתראה למרות שאתם מעוניינים לצאת קודם לכן. 3. ככל ואין סעיף שמאפשר גם לכם להודיע על עזיבה 60 ימים מראש הסעיף בטל!...
המשך תשובה