חוזה השכירות הסתיים לפני 3 שבועות, אך השוכר מסרב להתפנות וטוען שאין לו לאן לעבור. מעבר להגשת תביעה לפינוי, רציתי לברר לגבי התקופה שבין סיום החוזה לפינוי בפועל: האם אני זכאי לדרוש דמי שימוש ראויים הגבוהים מדמי השכירות שסוכמו בחוזה?
.jpg)
1. יש להגיש תביעה לפינוי מושכר בהליך מזורז ולצמצם את הנזק.
2. בעניין דמי השכירות שהדייר אינו משלם, יש לבחון האם יש סעיף פיצוי כספי עבור כל יום איחור ו/או לכל הפחות לחייב אותו בתשלום דמי השכירות שהיה עליו לשלם טרם סיום תקופת השכירות.
ככל ותקופת ההישארות ארוכה ומחירי השכירות עלו אפשרי לשקול את דרישת דמי שימוש ראויים עדכניים לאותה תקופה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
1. ניתן להגיש תביעה לפינוי מושכר בהליך מזורז, משך ההליך כ- שלושה עד קבלת פסק דין (הכל תלוי בעומס בבתי המשפט) ואף יכול להיות שהזמנים יתקצרו במידה והנתבע לא מגיש כתב הגנה. 2. במסגרת תביעה לפינוי מושכר ...
המשך תשובה