שלושה שותפים גרמו ברשלנותם לנזקים בדירה, כשפורץ נכנס בגלל דלת שלא היתה נעולה כמו שצריך וגרם נזקים לצבע ולריצוף. לפי החוזה גרימת נזק רשלנית מהווה עילה לפינוי, האם זה מצדיק לפנות את השוכרים?
אין תשובה חד משמעית וזה תלוי בקביעת ביהמ"ש לגבי סוגיית הרשלנות. מה תשיגי בפינוי השוכרים? פשוט שיתקנו/ישלמו על הנזקים וככל שנדרש להגיש תביעה כספית על הנזק שנגרם לך ולא תוקן.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
יש לבחון את ההסכם השכירות על מנת לענות לך תשובה עניינית. אך ככל ואתם לא מביאים דייר חלופי ואין לך אפשרות בהסכם להודיע על עזיבה מראש מבלי להביא שוכר חלופי עליך לשלם עד סיום תקופת השכירות. מוזמנת לפנו...
המשך תשובה