בני הבוגר עבר לגור עימי בהסכמתי לפני כ3 בביתי אשר רכשתי. לאחר מספר רב של גנבות, אלימות מילולית ונפשית מצידו כלפיי, דרשתי כי יעזוב את הבית. חלפו מספר חודשים והבן טרם נענה לבקשתי. באיזה חוק אוכל להשתמש על מנת להוציאו? תודה.
שלום רב,
פינוי - יש להגיש תביעה לבית המשפט.
ככל ומדובר בקבלת צו בגין הטרדה מאיימת - יש להגיש בקשה מתאימה לבית המשפט.
בברכה,
משה גולדצויג, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
1) קיים חוזה משנת 2013 שהארכתם אותו בכל תקופה. 2) על מנת לפנות את הנכס עליך לקבל צו שיפוטי ויש צורך להגיש תביעה לפינוי מושכר בהליך מזורז וככל וגם לאחר מתן פסק הדין השוכר לא מפנה, יש צורך לפנות להוצאה...
המשך תשובה