בני הבוגר עבר לגור עימי בהסכמתי לפני כ3 בביתי אשר רכשתי. לאחר מספר רב של גנבות, אלימות מילולית ונפשית מצידו כלפיי, דרשתי כי יעזוב את הבית. חלפו מספר חודשים והבן טרם נענה לבקשתי. באיזה חוק אוכל להשתמש על מנת להוציאו? תודה.
שלום רב,
פינוי - יש להגיש תביעה לבית המשפט.
ככל ומדובר בקבלת צו בגין הטרדה מאיימת - יש להגיש בקשה מתאימה לבית המשפט.
בברכה,
משה גולדצויג, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
1)על מנת לענות לך עניינית יש לראות את הסכם השכירות וראות את ההתייחסות לפרויקט תמ"א 38 וכן לחובות של המשכיר. 2) ככל והיה ידוע לך על פרויקט תמ"א 38 וזה מצוין בהסכם, מאוד בעייתי לטעון כעת נגד המצב. 3)כ...
המשך תשובה