יש לי יחידת דיור שהנני משכירה, היחידה הושכרה לפני כחודש ימים ברצוני לפנות את הדייר מהיחידה ברצוני לציין שבחוזה השכירות שנחתם ביננו צויין שהן השוכר והן המשכיר יכולים לפנות או להתפנות מיחידצת הדיור בהתראה של חודש מראש. הודעתי לדייר והנ"ל מסרב להתפנות מה עושים?
סימה שלום,
הדרך היחידה בה ניתן לפנות שוכר שמסרב להתפנות מהמושכר הינה באמצעות הגשת תביעה לפינוי מושכר לבית משפט.
מוזמנת לפנות אליי באופן אישי ככל שיש צורך.
בברכה,
משה גולדצויג, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
בעל הדירה יכול לפעול להוציא אותך מהדירה באמצעות הגשת תביעה לפינוי מושכר ולאחר מכן באמצעות קבלן הוצאה לפועל גם אם אין לך לאן לעבור....
המשך תשובה