יש לי יחידת דיור שהנני משכירה, היחידה הושכרה לפני כחודש ימים ברצוני לפנות את הדייר מהיחידה ברצוני לציין שבחוזה השכירות שנחתם ביננו צויין שהן השוכר והן המשכיר יכולים לפנות או להתפנות מיחידצת הדיור בהתראה של חודש מראש. הודעתי לדייר והנ"ל מסרב להתפנות מה עושים?
סימה שלום,
הדרך היחידה בה ניתן לפנות שוכר שמסרב להתפנות מהמושכר הינה באמצעות הגשת תביעה לפינוי מושכר לבית משפט.
מוזמנת לפנות אליי באופן אישי ככל שיש צורך.
בברכה,
משה גולדצויג, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
יש צורך להגיש תביעה לפינוי מושכר בהליך מזורז ולאחר קבלת פסק הדין ככל והשוכר בכל זאת לא יפנה, יש צורך לפנות את השוכר באמצעות פתיחת תיק הוצאה לפועל ולהיעזר בקבלן הוצאה לפועל לפינוי פיזי של השוכר הסרבן. ...
המשך תשובה