לפני חודש וחצי נכנס לתוקפו צו פינוי מהדירה אבל למרות זאת הדייר עדיין לא יצא ומונע ממני להיכנס לדירה. איך אפשר להוציא אותו והאם אפשר לקבל ממנו פיצויים? באיזה סכום?
בהנחה שאתה מתכוון לצו פינוי שניתן ע"י ביהמ"ש ולא לצו פינוי שניתן ע"י לשכת ההוצאה לפועל, הרי שבהיעדר פינוי הדירה בפועל יש לפתוח תיק הוצל"פ לאכיפת פסק הדין ולפינוי באמצעות קבלן הוצאה לפועל ומשטרה.
לגבי שאלת הפיצויים אתה יכול לתבוע פיצויים לפי הנזקים שייגרמו לך בפועל/לפי הוראות הסכם השכירות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אלדד אמת - משרד עורכי דין
055-4532876
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
1. יש לבחון את כל הפרטים על מנת לענות לך עניינית. 2. ככל ואין לשוכר הסכם שכירות בתוקף ניתן להודיע התראה שתוף זמן סביר עליו לפנות את המושכר. 3. ייתכן וניתן להגיש תביעה לסילוק יד ולא במסלול פינוי מושכ...
המשך תשובה